Systeem 111

System 111 mini matt
System 111 bicolor matt
PERSINFORMATIE

Vijf decennia van designicoon Systeem 111 - HEWI viert dit met een jubileumeditie van de architectuurklassieker. Geselecteerde kleuren en een mat oppervlak laten zien hoe eigentijds Systeem 111 is. De herinterpretatie is niet alleen visueel overtuigend maar is ook een echte oogstreling.

De materiaalkeuze heeft een beslissende invloed op het ruimte-effect en de stijl. Systeem 111 in de matte uitvoering biedt een spannend contrast tussen zakelijkheid en sensualiteit. Perfect diepzwart, intens wit of ingetogen antracietgrijs creëren in een matte afwerking een geheel nieuwe aantrekkingskracht.

HEWI staat voor diversiteit: Systeem 111 in de matte uitvoering is zowel in de klassieke uitvoering als in combinatie met mini en bicolor verkrijgbaar. Bij bicolor sluit het matte polyamide oppervlak aan op roestvrij staal. De mat gepolijste rozetten benadrukken het fluweelachtige uiterlijk van de deurkruk, terwijl hoogglanzende oppervlakken een spannend contrast creëren. De reductie qua vorm van de rozet in de mini-variant maakt van de deurkruk een stijlvol element.

Het typische modulaire HEWI-principe is natuurlijk ook terug te vinden in de matte uitvoering van Systeem 111. Het uitgebreide assortiment wordt gecompleteerd door bijpassende deurscharnieren, deurbuffers en raamgrepen met een mat oppervlak.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:

Telefon +49 5691 82-0

E-Mail: presse@hewi.de